ריצה עצמאית של דגל? פרוש: "יש הסכם חתום; אינני מבין מה השתנה"

    אייל ראובן 1 Comment on ריצה עצמאית של דגל? פרוש: "יש הסכם חתום; אינני מבין מה השתנה"

    חה"כ מאיר פרוש ב"מהדורת הבוקר": "אין שום זכות טיעון נגד חסידות בעלזא, החינוך העצמאי מושתת על אגודת ישראל ודגל התורה. אני לא רוצה לפתוח מה עשו חברי כנסת של דגל התורה בניגוד לדעתם ושיטתם של מועצת גדולי התורה החסידית"

    צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), והתייחס לפרסומים סביב האפשרות לריצה נפרדת של דגל התורה בבחירות. "יש הסכם בין אגו"י ל׳דגל׳ שנחתם לפני שנה וארבעה חודשים הכולל גם את הכנסת ה-25. דגל ראתה בזה הסכם היסטורי, לא קרה משהו משמעותי בשנה הזו. דגל לא דיברה איתנו על פתיחת ההסכם. אם דגל תחליט לרוץ לבד, גם נלך לבד".

    לדבריו "אין לי מושג מה המשמעות של הכל פתוח. הדיבורים האלה לא מתקיימים בישיבת הסיעה המשותפת ואנחנו יושבים כל שבוע. פעמיים כבר ישבנו אחרי שיצאו השמועות והנושא הזה לא עלה".

    בהתייחס לטענה של וובר שלדגל יש 165 אלף קולות: "אני לא יודע מהיכן הוא מביא את הנתונים, אני יודע לומר שרע״מ היחידה שקיבלה 4 מנדטים, לאחר שהתנדנדה והיא הביאה 160 אלף קולות. אולי משם הגיע הרעיון להרב וובר".

    פרוש הוסיף: "אם דגל רוצה ללכת לבד יש עליה שאלה למה שנה שעברה חתמה הסכם ועכשיו היא רוצה לשנות את זה. מאוד משונה שאני צריך להיות ניזון מהתקשורת".

    עוד אמר פרוש: "אין שום זכות טיעון נגד חסידות בעלזא, החינוך העצמאי מושתת על אגודת ישראל ודגל התורה. אני לא רוצה לפתוח מה עשו חברי כנסת של דגל התורה בניגוד לדעתם ושיטתם של מועצת גדולי התורה החסידית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      🤣🤣
      אהבתי את "אם דגל ילכו לבד גם אנחנו נלך לבד"
      לאאא כאילו אם דגל ילכו לבד יש לך עוד אופציה חוץ מללכת לבד גם כן?